Kunstveiling van Supply Chain Media voor KWF Kankerbestrijding

KWF Kankerbestrijding

Op het SCM Trend Diner komen ieder jaar Nederlandse supply chain-directeuren samen om hun uitdagingen voor de tweede helft van het jaar te bespreken. Dit keer werd ook een unieke kunstveiling toegevoegd aan het programma. De opbrengst kwam geheel ten goede aan KWF Kankerbestrijding.

Tijdens het op 29 augustus in Anafora in Utrecht gehouden event werden unieke en exclusieve illustraties met een supply chain-thema van de bekende Nederlandse striptekenaar Erik Kriek te koop aangeboden. Kriek is al jaren de vaste illustrator voor Supply Chain Media.

De keuze om deze actie te organiseren, kwam voort uit persoonlijke redenen en een sterke wens om een verschil te maken in de strijd tegen kanker. In een setting die gekenmerkt werd door een informele sfeer, persoonlijke ontmoetingen en waardevolle netwerkmomenten, kregen de aanwezigen de kans om bij te dragen aan dit belangrijke doel.

Vrijgevigheid

KWF KankerbestrijdingDe totale opbrengst van de avond bedroeg 2820 euro. Dit mooie resultaat laat zien dat de supply chain community niet alleen sterk is in het delen van kennis en ervaring, maar ook in het tonen van maatschappelijke betrokkenheid.

Martijn Lofvers van Supply Chain Media overhandigde de cheque met het opgehaalde bedrag aan Diederik Vergouwen van KWF Kankerbestrijding. Lofvers sprak zijn dankbaarheid uit: ‘We zijn enorm blij met de vrijgevigheid van onze gasten. Deze actie toont aan dat we samen meer kunnen bereiken. Niet alleen in onze professionele doelen, maar ook in het steunen van goede doelen zoals KWF Kankerbestrijding.’